Foto's!!! - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Suzanne Hattum - WaarBenJij.nu Foto's!!! - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Suzanne Hattum - WaarBenJij.nu

Foto's!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

24 Februari 2006 | Guinea, Conakry

Haai!

Zoals jullie begrijpen is onze rit naar Dinguiraye niet doorgegaan! We zaten gisteravond helemaal klaar in de tuin en toen kwam de Aguibou met de auto niet opdagen! Dus we zijn nog in Conakry! Ben benieuwd of we nog gaan binnenkort!

Ben nu naar een internetcafé gelopen wat wat luxer is dan die ene waar ik normaal zit, en nu kan ik m'n foto's plaatsen! Dus dat ga ik nu doen!

Groetjes Suus

  • 24 Februari 2006 - 22:38

    Maaike Derksen:

    Heej suus!
    Echt super leuke foto's hoor! Dat is wel wat spectaculairde dan hier in Leicester :-). Nog 5 weekjes, en dan is het onderzoek alweer voorbij, geniet nog wel even van het land!
    Groetjes Maaike

  • 25 Februari 2006 - 11:45

    Margriet:

    Hey dames,
    Leuke fotos, jullie hebben het dus nog goed naar jullie zin. Burkina Faso is ook nog perfect en onderzoek verloopt prima.
    Heb ook zulke vlechtjes in haar gehad. Staat leuk! Succes nog groet Margriet

  • 25 Februari 2006 - 12:49

    Theo En Ria.:

    Hele leuke foto's.
    Wat staan die vlechten je mooi, en wat fijn als je zo samen uit een bordje mag eten.
    geniet er nog van, wij gaan nu carnaval vieren.
    Veel liefs en de groeten van ons.

  • 25 Februari 2006 - 14:02

    Laura:

    hee suus... wat leuk die foto's...!! staat je leuk die vlechten!!
    Liefs laura

  • 25 Februari 2006 - 14:12

    Patty:

    Heej Suusje,

    Erg leuk al die foto's!! Fotogenieke scheit hebben jullie trouwens! Heb je trouwens al ge'zoukt'?

    Liefs Patty

  • 26 Februari 2006 - 13:23

    Mirjam:

    Haa Suzie,

    wat leuk om al die foto's te zien!! Eindelijk een wat beter beeld van je omgeving. Zo te zien gaat het wel goed met de integratie!:). Enne, wat zit dat elastiek hoog! Jemig! Vroeger zat 't bij ons om onze enkels!!!

    liefs mir

  • 26 Februari 2006 - 17:16

    Demet:

    Je ziet er supermooi uit!
    Doen de vlechtjes alleen niet pijn vraag ik me af? Hoor ik later wel...

    x!

  • 08 Maart 2006 - 09:22

    Tante Ria:

    Lieve Susan, Wat leuk dat ik jou kan bereiken. Via je schoonmoeder heb ik jou adres gekregen. Alles heb ik nog niet gezien, maar dat komt nog wel. Wat geweldig wat jij allemaal doet. Met respect ga ik alles op mijn gemakje doornemen. Jammer dat je bij mijn feest er niet bij kon zijn. Maar de wereld is via de c.p.zo klein . Ik wens je het allerbeste toe, veel succes met je werk .liefs en tot hoors. groetjes van mij. Tante Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guinea, Conakry

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2006

Laatste dag!

22 Maart 2006

Laatste week!

14 Maart 2006

Druk, druk, druk....auto-ongeluk!

08 Maart 2006

On continue!!!

28 Februari 2006

Staking!
Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 67174

Voorgaande reizen:

04 Januari 2006 - 27 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: